Want uw organisatie wil/moet efficiënter werken omdat marges onder druk staan en er een groter bewustzijn van de kosten is. Daarnaast kampt u met een groter wordende werkdruk (“just in time”) en laat u uw medewerkers dagelijks vele uren lopen omdat u te maken krijgt met steeds groter wordende werkvloeren.
Door het inzetten van onze mobiliteitsoplossingen wordt het mogelijk grote(re) afstanden te overbruggen en de looptijd op de werkvloer tot ca. 1/3 te reduceren. Met als gevolg tijdwinst voor de werknemeren meer opbrengsten voor de werkgever. En u creëert een innovatief en groen imago!
Voor uw medewerkers wordt de werkdruk verlaagd, de inzetbaarheid verhoogd en verlengd (voor de minder valide werknemers/senioren) en het werkplezier flink vergroot.
De vervoermiddelen zijn ideaal voor gebruik in werkomgevingen met grote vloeroppervlakken of waar grote afstanden worden afgelegd, in zowel de profit als non-profit sector. De toepassingsgebieden zijn legio:
De H-400 is een elektrisch aangedreven meelooptrekker en uitermate geschikt voor het trekken, duwen en sturen van zware lasten. Koppel met gemak linnenkarren, rol- en minicontainers (kliko's) aan de H-400. Het vermindert de lichamelijke belasting.
Lees meer >De Trike-400 is een compacte en wendbare trekkar, geschikt voor het transporteren van veel of weinig karren of gewicht. Het is tevens inzetbaar als persoonlijk vervoermiddel en is, mede door de 3 grote luchtbanden, uitermate geschikt voor outdoor gebruik.
Lees meer >De Trike-1200 is wendbaar en zeer sterk, want het heeft een trekkracht van 1600 kg. Binnen de retail en industrie wordt het gebruikt voor het verplaatsen van zware lasten, order picking en als persoonlijk vervoermiddel om afstanden te overbruggen.
Lees meer >Gelijk aan de Trike-400, maar met:
De Trike-3000 is, met een trekgewicht van maar liefst 3500 kg, een échte krachtpatser binnen de Trike-serie. Het vervoert met gemak een aantal geschakelde karren of zwaar beladen aanhanger. De Trike-3000 is ook als containertrekker inzetbaar.
Lees meer >Gelijk aan de Trike-400, maar met:
De HT-400 XL wordt gebruikt voor het trekken, duwen en sturen van zware lasten. Verkrijgbaar in verschillende sterkten, bouwgroottes en opbouw zorgt het voor een toename van de productiviteit, veiligheid en vermindert de lichamelijke belasting.
Lees meer >De moderne E-Nova is een compacte en wendbare zittrekker met 3 hoge luchtbanden, geschikt voor diverse toepassingen in openbare ruimtes. De aanpasbare achterbouw kan worden uitgevoerd met verschillende hulpmiddelen en koppelingen.
Lees meer >The global micromobility market is expected to reach $340 billion by 2030, according to a new McKinsey report. This is up from approximately $160 billion in 2022.
De verkoop van nieuwe elektrische auto’s in Nederland is in het eerste kwartaal met bijna 20 procent gestegen. Volgens de autobranche is dat vooral te danken aan het bedrijfsleven, dat bij aanschaf van nieuwe voertuigen steeds vaker kiest voor een stekkermodel.
Het belastingvoordeel voor elektrische voertuigen staat onder druk en dreigt een significante impact te hebben op de adoptie van elektrisch rijden in Nederland. Uit het jaarlijkse EV- en Berijdersonderzoek, een gezamenlijk initiatief van de Vereniging Elektrische Rijders, de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland en de Rijksuniversiteit Groningen, blijkt dat maar liefst 54% van de elektrische rijders overweegt terug te keren naar een brandstofauto na 2025, wanneer het belastingvoordeel wegvalt.
Eigenaren van bestelauto’s zien de komst van zero-emissiezones per 2025 lang niet altijd zitten. 53 procent van hen denken dat ZE-zones problemen voor hun bedrijf oplevert. Het verkleinen van het werkgebied wordt door velen gezien als een mogelijke oplossing. Dat blijkt uit een onderzoek van vakvereniging VLOK.
Lichte Elektrische Voertuigen (LEVs) maken tegenwoordig een steeds groter deel uit van het straatbeeld. Te denken valt aan e-scooters, e-steps, e-bikes en micro-auto's. Deze voertuigen bieden kansen voor de verduurzaming van mobiliteit. Er zijn echter ook flinke uitdagingen.