Maak werknemers mobieler en beter inzetbaar!

Bent u minder mobiel en wilt u voorkomen dat u aan uw bureau gekluisterd raakt? Onze vervoermiddelen maken u mobiel(er)! Het zijn zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke vervoermiddelen en gewoon uitstekende alternatieven voor bestaande vervoersmodaliteiten.

Het gebruik er van biedt vele voordelen aan long- en hartpatiënten en mensen met een spierziekte of andere lichamelijke beperkingen.

Het aanbod van alternatieve en gelijksoortige vervoermiddelen is groot: rollators, (elektrische) rolstoelen en scootmobielen. Naast het feit dat deze vervoermiddelen vaak (veel) duurder en onhandelbaar zijn, is de beleving van het mobiel zijn niet groot. En misschien wilt u er zelfs niets eens mee geassocieerd worden.

Onze mobiliteitsoplossingen daarentegen zorgen er voor dat u zich op een andere, leukere manier en zowel staand als zittend voortbeweegt.

De vervoermiddelen zijn voor minder validen ideaal in werkomgevingen met grote vloeroppervlakken of waar grote afstanden worden afgelegd, in zowel de profit als non-profit sector. De toepassingsgebieden zijn legio:
   

  • IN HET BEDRIJFSLEVEN
    (bijv. kantoren, fabrieken, distributiecentra, transport & logistiek bedrijven, luchtvaartmaatschappijen, beveiligingsbedrijven, business parken, ….)

  • BIJ SOCIALE / OPENBARE VOORZIENINGEN
    (bijv. luchthavens, medische centra / complexen, pretparken, stations, vakantieparken, school- / universiteitscomplexen, musea, ….)

  • TIJDENS EVENEMENTEN
    (bijv. tijdens beurzen, veilingen, wedstrijden, in stadions, studio's, door politie, bewaking, ….)

Producten

Care

 

Sevic S50

De gebruiksvriendelijke Sevic S50 is een elektrische 3-wieler. Het comfortabele en compleet uitgeruste vervoermiddel bevordert de mobiliteit voor uw minder valide medewerkers, staand of zittend. En u vervoert er ook gemakkelijk goederen mee.

Lees meer >
  • Gebruiksvriendelijk
  • Europese type goedkeuring (EU L2e)
  • 800 Watt motor
  • Actieradius tot 60 km
  • Staand én zittend rijden
  • Achteruitrij functie
  • In- / uitklapbaar
  • 3 luchtbanden + AWB
  • Display + verlichting + claxon

€ 2595,-
Excl BTW
 

Stigo Bike Plus

​De goedgekeurde Stigo Bike is een compact elektrisch snorfietsje. Het in 2 sec. in-/uitvouwbare vervoermiddel is ideaal voor reizen in binnenstedelijke gebieden. Door de geringe afmetingen en gewicht is zij makkelijk mee te nemen in de auto of het OV.

Lees meer >
  • Europese type goedkeuring (EU L1e)
  • 250 Watt motor
  • 2 accu's, actieradius tot 40 km
  • Snelheid tot 25 km/uur
  • LED display
  • Staand parkeren (48x40 cm)
  • Licht (15,2 kg) en compact
  • Luchtbanden + 2 remmen
  • Prijs = incl. rijklaar maken!




€ 1595,-
Excl BTW
 

Stigo Bike B1

De Stigo Bike B1 is een modern elektrisch snorfietsje met een uitneembare accu. U zit hoog op het comfortabele zadel. Ook is het achterwiel van dit compacte vervoermiddel in-/uitvouwbaar. Hierdoor is zij makkelijk mee te nemen in de auto of het OV.

Lees meer >
  • Frame van aluminium
  • Achterwiel in-/uitklapbaar
  • 250 Watt motor
  • Uitneembare accu
  • Actieradius tot 30 km
  • Snelheid tot 25 km/uur
  • Licht (16,8 kg) en compact
  • Luchtbanden (14 inch)
  • 2 schijfremmen

€ 825,-
Excl BTW
 

Future10

Met de krachtige Future 10 rijdt u altijd stabiel en comfortabel; dit vanwege de 3 grote luchtbanden. Zowel de stuurstang als het zadel zijn in hoogte verstelbaar. En door de eenvoudige bediening, de schijfremmen en verlichting rijdt u ook nog veilig.

Lees meer >
  • Frame van aluminium
  • Afneembaar zadel
  • Stuurstang in-/uitklapbaar
  • 500 Watt motor
  • Actieradius tot 40 km
  • Snelheid tot 35 km/uur
  • Verlichting (voor en achter)
  • 3 luchtbanden (8,5 inch)
  • 2 schijfremmen (achter)

€ 1350,-
Excl BTW

Nieuws

Record nieuwe megadistributiecentra in Nederland

06-04-2020

Vorig jaar hebben 19 megadistributiecentra (elk meer dan 40.000 vierkante meter) in Nederland hun deuren geopend, met daarnaast ook nog eens 12 aankondigingen. Met deze 31 megadistributiecentra zijn/worden naar schatting 12.400 arbeidsplaatsen gecreëerd. De totale oppervlakte van deze in 2019 nieuwe opgeleverde en aangekondigde distributiecentra bedraagt ruim 2 miljoen vierkante meter.

Micromobiliteiten, hoe passen we ze in?

30-03-2020

Micromobiliteiten zijn al onderdeel van ons systeem en het zullen er meer worden. Uiteindelijk leidt dat tot de vraag: hoe (en niet of) zorgen we dat micromobiliteiten positief bijdragen aan verkeer in de stad?

Geen transitie naar lichte elektrische voertuigen (LEV) in Nederland. Waarom niet?

23-03-2020

In Europa én daarbuiten is de transitie naar lichte elektrische voertuigen (LEV) al in volle gang. Maar niet in Nederland. Actie is nodig, en snel! Want het aantal illegale voertuigen groeit, slaat Nederland een Europese flater, gaan bedrijven kapot en staat de duurzame, groene innovatie voor stedelijke mobiliteit muurvast. Dus is de dringende vraag aan de politiek: wanneer gaan we ons weer proactief en constructief bewegen om innoverende en passende mobiliteitsoplossingen te realiseren?

CBS: autopark groeit sneller dan bevolking

16-03-2020

Nederland telde begin 2020 bijna 8,7 miljoen personenauto’s. Dat is 1,7 procent meer dan een jaar geleden. Daarmee groeit het aantal auto’s sterker dan de bevolking van 18 jaar en ouder.

Studie: Nieuwe mobiliteitsdiensten alleen duurzaam in combinatie met openbaar vervoer

09-03-2020

Nieuwe mobiliteitsdiensten zijn alleen duurzaam uitvoerbaar als ze gecombineerd worden met goed openbaar vervoer, blijkt uit een studie uitgevoerd door PTV in opdracht van de Duitse federale overheid.

Micro magazijnen en kleine voertuigen hebben de (last mile) toekomst

02-03-2020

Last mile van de toekomst is kleiner, slimmer, duurzamer. UPS en Renault investeren fors in deze ontwikkeling. Hoewel er stappen worden gemaakt, moet er nog genoeg barrières worden neergehaald.

Woon-werkverkeer gaat over steeds grotere afstanden

24-02-2020

De afstanden waarover we ons verplaatsen zijn de afgelopen decennia toegenomen. Vooral de reisafstanden in het woon-werkverkeer zijn de afgelopen decennia gegroeid: van gemiddeld 14,6 kilometer naar 19,0 kilometer. Dat blijkt uit onderzoek van het Planbureau voor de Leefomgeving.

De hele Groningse binnenstad zero emission in 2025? Goed idee, vinden de ondernemers - maar wel een uitdaging

17-02-2020

Laden en lossen mag vanaf 2022 alleen nog ‘s ochtends in de binnenstad. In 2025 mag het verkeer dat bijvoorbeeld goederen bezorgt of afval ophaalt, geen CO2 en stikstof meer uitstoten. Dat wil het gemeentebestuur. Zijn het goede ideeën?

De stadshub rukt op; een overzicht van de initiatieven

10-02-2020

Aan de rand van steden schieten de logistieke hubs als paddenstoelen uit de grond. Naast de meer traditionele hubs die worden gebruikt voor specifieke goederenstromen zoals bouw en pakketten, ontstaan er veel nieuwe initiatieven die meerdere typen goederenstromen bedienen.

Kamerleden: 'Maak haast met nieuwe regels elektrische step'

05-02-2020

Er moet snel duidelijkheid komen over de toelating van de elektrische step op de openbare weg, vinden meerdere partijen in de Tweede Kamer. "De minister loopt achter de feiten aan", zegt D66.

Onze Leveranciers:


Egret Stigo Qugo
Skyer Wodkar Longio Sevic

Rood-Runner

Postadres:
Schaapkenslaan 39
5056 VX Berkel-Enschot
Nederland

Bezoekadres:
(bezoek alleen op afspraak!)
Watermanstraat 28-09
(Industrieterrein Loven III)
5015 TE Tilburg
Nederland

Contact:
+31 (0)13 - 2114405
info@rood-runner.com


© Rood-Runner, 2016
Alle rechten voorbehouden

Blijf op de hoogte en abonneer u op onze nieuwsbrief!