Vervoer uw werknemers én kleine goederen!

Het vervoeren van kleine goederen, zoals bijvoorbeeld gereedschappen en bij orderpicking, is een zeer arbeidsintensief proces binnen uw bedrijf en daarom één van de grootste (logistieke) kostenposten.

Onze mobiliteitsoplossingen vormen binnen uw bedrijf de verbindende schakel tussen twee veel voorkomende afzonderlijke activiteiten: het vervoer van uw werknemers en dat van goederen. Zorg er voor dat uw logistieke operaties accuraat, efficiënt, flexibel en snel zijn. Onze vervoermiddelen bieden uw bedrijf een eenvoudiger logistiek proces door beide activiteiten te combineren.

Door het gebruik van één van onze vervoermiddelen kunt u meerdere kleine items vervoeren, terwijl een medewerker een beperkte capaciteit heeft omdat hij/zij slechts enkele items tegelijk kan verplaatsen. Hoe kleiner de goederen, hoe groter uw voordeel. Daarnaast is het gebruik van een vervoermiddel fysiek minder inspannend, waardoor de doorloopcapaciteit in praktijk een stuk hoger zal liggen dan een medewerker. Uw logistieke prestaties zullen tevens verbeteren door de kortere doorlooptijden en het voorkomen van piekbelastingen.

De vervoermiddelen zijn ideaal voor gebruik in werkomgevingen met grote vloeroppervlakken of waar grote afstanden worden afgelegd, in zowel de profit als non-profit sector. De toepassingsgebieden zijn legio:
 

  • IN HET BEDRIJFSLEVEN
    (bijv. kantoren, fabrieken, distributiecentra, transport & logistiek bedrijven, luchtvaartmaatschappijen, beveiligingsbedrijven, business parken, ….)
     
  • BIJ SOCIALE / OPENBARE VOORZIENINGEN
    (bijv. luchthavens, medische centra / complexen, pretparken, stations, vakantieparken, school- / universiteitscomplexen, musea, ….)
     
  • TIJDENS EVENEMENTEN
    (bijv. tijdens beurzen, veilingen, wedstrijden, in stadions, studio's, door politie, bewaking, ….)


Producten

Cargo

 

Paxster Cargo

De Paxster Cargo heeft een grote cargo-box waardoor u meer distribueert in minder tijd. Makkelijk 'hop on hop off' en de rijke uitrusting maakt het kwalitatief hoogstaande vervoermiddel een betrouwbare schakel in uw logistieke proces.

Lees meer >
  • Elektr. (L6e-BU / L7e-CU) brommobiel
  • Laadcapaciteit van 1250 liter
  • Deuropening box tot 270 graden
  • Laadvermogen max. 240 kg
  • Actieradius tot 150 km
  • Makkelijk 'hop on - hop off'
  • In hoogte/diepte verstelbare zitting
  • Diverse opties en accessoires
  • Custom-made opbouw mogelijk

€ 15199,-
Excl BTW
 

Paxster XL

De Paxster XL heeft een grotere cargo-box met rondom 6 draaideuren. En met een totale laadcapaciteit van 2350 liter en een laadvermogen van 400 kilo is de XL zeer geschikt voor allerlei vormen van dienstverlening en logistieke activiteiten in de stad.

Lees meer >
  • Elektr. (L7e-CU) brommobiel
  • Max. snelheid van 60 km/uur
  • 6 kW motor
  • Laadcapaciteit van 2350 liter
  • Deuropeningen box (180/270 graden)
  • Laadvermogen max. 400 kg
  • Makkelijk 'hop on - hop off'
  • Zeer rijk uitgerust
  • Diverse opties en accessoires
  • Custom-made opbouw mogelijk

€ 18799,-
Excl BTW
 

Ligier Pulse 3

De Pulse 3 is een elektrische driewieler en ideaal voor professionals in de bezorglogistiek in binnensteden. Het vervoermiddel biedt veel opbergruimte (voor & achter), heeft een kantelsysteem voor meer stabiliteit, is veilig en gemakkelijk te besturen.

Lees meer >
  • Opbergruimte voor- & achterzijde
  • Motor: 3,8 kW (merk: Bosch)
  • Accu: Lithium, 4,8 kW
  • Snelheid: 45 km/uur (type: L2e)
  • Actieradius: 110 km
  • Draagvermogen: 65 kg
  • Lengte: 2258 mm
  • Kantelsysteem: tot 30 graden
  • Alternatief type: L5e (90 km/uur)

€ 13499,-
Excl BTW
 

Virto2

De Virto2 is een praktische driewieler met een een Europese typegoedkeuring. Het elektrische vervoermiddel is uitermate geschikt voor het forenzen in stedelijke omgevingen. Het laadplatform biedt vele mogelijkheden voor bezorgdiensten.

Lees meer >
  • Europese typegoedkeuring
  • Breed toepasbaar
  • Multifunctioneel laadplatform
  • Motor: 1200 Watt
  • Accu: Lithium, 24 Volt
  • Snelheid: 20 km/uur
  • Afmetingen: 1688 x 780 x 1242 mm
  • Laadvermogen: 250 kg
  • Trekgewicht: > 500 kg

€ 8799,-
Excl BTW
 

Virto2C

De Virto2C is de cargo variant op de Virto2 en uitermate geschikt voor het transport van goederen tot 250 kg. Voor de 'last-mile' of op grote terreinen en in gebouwen. Het grote laadplatform biedt vele toepassingsmogelijkheden.

Lees meer >
  • Europese typegoedkeuring
  • Breed toepasbaar
  • Groot, multifunctioneel laadplatform
  • Motor: 1700 Watt
  • Accu: Lithium, 24 Volt
  • Snelheid: 20 km/uur
  • Afmetingen: 2441 x 780 x 1242 mm
  • Laadvermogen: 250 kg
  • Trekgewicht: > 500 kg

€ 11899,-
Excl BTW

Nieuws

Geen schone mobiliteitstransitie zonder LEV's

18-03-2024

Lichte Elektrische Voertuigen (LEVs) maken tegenwoordig een steeds groter deel uit van het straatbeeld. Te denken valt aan e-scooters, e-steps, e-bikes en micro-auto's. Deze voertuigen bieden kansen voor de verduurzaming van mobiliteit. Er zijn echter ook flinke uitdagingen.

Versnelling groei elektrische auto’s na 2030 verwacht

11-03-2024

Data-onderzoekers van ElaadNL hebben een update gemaakt van de Elaad Outlook Personenauto’s uit 2021. De onderzoekers verwachten tot aan 2030 beperkte groei van het aantal elektrische auto’s. Het aandeel elektrische auto’s groeit echter na 2030 flink door, zelfs nog iets sneller dan eerder gedacht.

Personeelstekort blijft heikel punt logistiek; warehousing hard getroffen

05-03-2024

De logistiek in het algemeen en het warehouse in het bijzonder hebben te leiden onder de voortdurende arbeidskrapte. Driekwart van de supply chain- en logistieke organisaties kampt met een tekort aan arbeidskrachten 37% ervaart zelfs een hoog tot extreem hoog tekort.

Cargo bike study says € 0.10 cost per delivery. Can this be true?

26-02-2024

A recent study found that an electric cargo bike, specifically a Bullitt cargo bike, is twice as efficient and over ten times cheaper than a van in urban areas. These are unprecedented results. Never has a study found this kind of result.

Transport en logistiek 2024: weinig groei veel onrust

19-02-2024

2024 wordt voor de transport en logistiek een jaar met weinig positieve uitschieters qua omzet. Maar rustig wordt het allerminst door onder meer geopolitieke ontwikkelingen.

Bekijk onze sociale media

Onze merken: