Want uw organisatie wil/moet efficiënter werken omdat marges onder druk staan en er een groter bewustzijn van de kosten is. Daarnaast kampt u met een groter wordende werkdruk (“just in time”) en laat u uw medewerkers dagelijks vele uren lopen omdat u te maken krijgt met steeds groter wordende werkvloeren.
Door het inzetten van onze mobiliteitsoplossingen wordt het mogelijk grote(re) afstanden te overbruggen en de looptijd op de werkvloer tot ca. 1/3 te reduceren. Met als gevolg tijdwinst voor de werknemeren meer opbrengsten voor de werkgever. En u creëert een innovatief en groen imago!
Voor uw medewerkers wordt de werkdruk verlaagd, de inzetbaarheid verhoogd en verlengd (voor de minder valide werknemers/senioren) en het werkplezier flink vergroot.
De vervoermiddelen zijn ideaal voor gebruik in werkomgevingen met grote vloeroppervlakken of waar grote afstanden worden afgelegd, in zowel de profit als non-profit sector. De toepassingsgebieden zijn legio:
De krachtige GoodYear eGo1 is een multifunctionele elektrische 3-wieler. Het robuuste vervoermiddel is geschikt voor al uw medewerkers, voor zowel in- als outdoor gebruik. En u vervoert er ook gemakkelijk goederen mee.
Lees meer >De gebruiksvriendelijke Wodcar is een elektrische 4-wieler. Het oerdegelijke vervoermiddel is breed inzetbaar en in het bijzonder geschikt voor outdoor gebruik. En u vervoert er ook gemakkelijk goederen mee.
Lees meer >De gebruiksvriendelijke M Scooter MP is een elektrische 3-wieler. Het duurzame vervoermiddel is geschikt voor al uw medewerkers en door het gebruik er van worden er zowel indoor als outdoor sneller en grotere afstanden afgelegd dan te voet.
Lees meer >De praktische Robin-M1 is een elektrische zelfbalancerende scooter op 2 wielen. Het wendbare vervoermiddel is betaalbaar en bevordert mobiliteit op elke werkvloer, vooral daar waar weinig ruimte is voor grote gemotoriseerde vervoermiddelen.
Lees meer >De krachtige Swing Trike is een elektrische 3-wieler uit Nederland. Het robuuste vervoermiddel is geschikt voor outdoor gebruik en door het inzetten er van wordt het mogelijk grote(re) afstanden te overbruggen en de looptijd aanzienlijk te reduceren.
Lees meer >De trein brengt je in de Randstad supersnel van de ene naar de andere stad. Maar het laatste stukje naar de eindbestemming brengt nog weleens vertraging met zich mee. Je moet bijvoorbeeld overstappen op een bus of tram. Lopen is net te ver. Of…
Europa moet uiterlijk in 2040, maar het liefst al binnen 12 jaar, volledig kappen met de verbrandingsmotor. Steden en lidstaten zouden auto's met een diesel- of benzinemotor helemaal niet meer toe moeten laten. Dat zegt de gerenommeerde Brusselse denktank Bruegel.
Er breken barre tijden aan voor de automobilist. De files zullen drastisch toenemen en binnen drie jaar zijn weggebruikers tijdens de spitsuren zo’n vijftig procent langer onderweg dan nu.
In Nederland is het afgelopen jaar het recordaantal van bijna twee miljoen vierkante meter aan distributiecentra in gebruik genomen. Ongeveer evenveel als vierhonderd voetbalvelden. De komende jaren zal het aantal blokkendozen langs snelwegen en op bedrijfsterreinen flink verder groeien.
Gemeenten moeten van hun strijd tegen de automobilist geen wedstrijdje ’ver plassen’ maken. Die waarschuwing geeft minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur) in een interview met De Telegraaf.
Nederlandse beleidmakers bekijken - anders dan in onze buurlanden - Iwheels al jaren door de bril van regelgever. Omdat Iwheels een (elektrische) motor hebben, werden ze gezien als bromfietsen. Dit ondanks dat een elektrische step, Segway, Oxboard, Trikke of een monowheel er overduidelijk anders uitzien dan een brommer en ánder rijgedrag en andere snelheden hebben.
Zoals de distributie van goederen in steden nu gaat, zegt hij, dat is niet vol te houden. ‘Dat moet echt veranderen. Anders komt het vast te zitten.’ Walther Ploos van Amstel onderzoekt en constateert, en hij werkt aan slimme oplossingen, – samen met studenten, overheden, kennisinstellingen en ondernemers. Hij ziet veel mogelijkheden en kansen.
In de winter daalt niet alleen de temperatuur, maar ook de actieradius van elektrische auto’s en fietsen. Toch kunnen eigenaars in de koude maanden een optimale actieradius uit hun accu's halen, volgens de experts van DEKRA.
Vanaf 2018 veranderen de regels voor brom- en snorfietsen in Amsterdam. Dit zijn noodzakelijke maatregelen om Amsterdam veiliger, gezonder en schoner te maken.
Op 14 juli 2018 wil de Elfwegentocht Parade een wereldrecord neerzetten in Friesland: de grootste parade van duurzame voertuigen ooit.